Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Często zadawane pytania

Czy jest możliwość osobistego odbioru?

Tak, można odebrać swoje zamówienie w siedzibie SklepJana.pl w miejscowości Brzozowa Gać 79, 24-170 Kurów, woj.lubelskie. Termin odbioru prosimy ustalić z obsługą sklepu.

 

W jakich godzinach można skontaktować się z obsługą sklepu?

Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie KONTAKT.

 

Jak rozwiązać problem z zalogowaniem się, co zrobić?

Jeżeli przy logowaniu, po wpisaniu adresu e-mail i hasła pojawia się komunikat o błędnie wpisanych danych, w pierwszej kolejności upewnij się, że użyłeś adresu e-mail podawanego przy rejestracji. Jeżeli adres jest poprawny, a problem nadal się pojawia, prawdopodobnie wpisane hasło jest błędne. Prosimy wykonać kroki podane poniżej używając linku "zapomniane hasło".

 

Co zrobić, gdy zapomniałem hasła?

Pod oknem logowania jest link "zapomniane hasło", kliknij w link, wpisz swój e-mail, a następnie przejdź do swojej skrzynki pocztowej, aby odczytać zapomniane hasło.

 

Czy mogę zamówić dostawę do pracy?

Tak. Miejsce dostawy zamówienia określa sam Klient.

 

W jakich godzinach można składać zamówienia?

Zamówienia można składać przez 24h na dobę w dni w tygodniu.

 

Czy muszę potwierdzić złożone zamówienie?

Jeżeli są to Twoje pierwsze zakupy musisz potwierdzić zamówienie kliknięciem w link przesłany w e-mailu.

 

Czy sklep wystawia faktury VAT?

Tak wystawiamy faktury VAT, aby otrzymać fakturę należy zaznaczyć to w trzecim kroku finalizowania zamówienia  "uwagi do zamówienia".

 

Czy mogę ustalić, w jakich godzinach pojawi się u mnie kurier z towarem?

W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem firmy kurierskiej kurier będzie się kontaktował z Państwem bezpośrednio w celu ustalenia terminu dostawy. W przypadku dostawy transportem sklepu jest możliwość ustalenia przedziału godzinowego dostawy.

 

Co się stanie, gdy kurier nie zastanie mnie w domu?

Kurier skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia kolejnej próby doręczenia przesyłki następnego dnia roboczego. W przypadku wystąpienia problemów z odebraniem przesyłki prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Zlecimy doręczenie przesyłki w określonym terminie.

 

Czy istnieje możliwość dostawy zamówienia poza granice Polski?

Istnieje możliwość wysłania towaru poza granicę Polski. Przesyłki takie wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej.

pixel