Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Reklamacja i zwrot

Odstąpienie od umowy.

Możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Towar wraz z wypełnionym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość prosimy przesłać na adres podany poniżej.

Jeżeli posiadasz drukarkę, to polecamy skorzystanie z modułu Zwroty towarów dostępnego po zalogowaniu się do swojego konta klienta. Zgłaszając to przez stronę, system automatycznie wypełni większość informacji potrzebnych do załatwienia sprawy. Automatycznie wygeneruje dla Ciebie dedykowany druk listu przewozowego dla paczki, którą można nadać na Poczcie Polskiej. Poza tym możesz śledzić w panelu sklepu na jakim etapie jest Twoje zgłoszenie.

 



WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

ASTORE Spółka Jawna

Jacek Łopatek - Krystyna Łopatek

Brzozowa Gać 79

24-170 Kurów

 

- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) / umowy dostawy następujących rzeczy(*):
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*):
- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
- Adres konsumenta(-ów)
- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
- Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

 


 

Uszkodzona lub niekompletna przesyłka.

Przy dostawie przesyłki, prosimy Cię o sprawdzenie w obecności kuriera, czy przesyłka nie posiada uszkodzenia wynikłego z niewłaściwego traktowania przesyłki podczas transportu, czy jest nienaruszona, zgodna z zamówieniem i potwierdzenie dostawcy odbioru przesyłki. W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, niekompletności lub niezgodności z zamówieniem, prosimy Cię o nie przyjmowanie przesyłki oraz niezwłoczne zgłoszenie tego faktu kurierowi w celu sporządzenia przez niego protokołu zwrotu.

 

Zgłoszenie reklamacji.

Skoro czytasz ten tekst to prawdopodobnie oznacza to, że paczka nie została sprawdzona przez Ciebie w obecności kuriera. Dobrze wiemy, że czasami jest to nie możliwe, utrudnione lub paczka nie wygląda z zewnątrz na uszkodzoną.

Jeżeli to możliwe, wyślij do nas informację przez formularz reklamacji, który znajdziesz w panelu Twojego konta. Wypełnij formularz podając nazwę produktu/zamówienia, datę, miejsce gdzie został zakupiony dany produkt oraz opisz możliwie najdokładniej, co się stało i dlaczego przesyłka nie została sprawdzona przy kurierze. W związku, że nie został wypełniony formularz reklamowy przy kurierze musisz uzbroić się w cierpliwość. Każdą nadaną przesyłkę monitorujemy, więc możemy nie ma takiej możliwości abyśmy wkładali do pudełka uszkodzony towar. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone, więc ewentualnych roszczeń należy dochodzić od firmy kurierskiej. 

 

Termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar.

Zwrot pieniędzy w przypadku odstąpienia od umowy lub reklamacji realizujemy w ciągu 14 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania towaru.

 

Kto ponosi koszt wysyłki w przypadku gwarancji lub zwrotu towaru?

Przesłanie reklamowanego produktu odbywa się na koszt sklepu a po uznaniu reklamacji przez gwaranta (np. producenta) koszty przesyłki przechodzą na gwaranta pod warunkiem korzystania przy przesyłce zwrotnej z usług Poczty Polskiej przesyłką poleconą. W przypadku zwrotu towaru koszt przesyłki ponosi kupujący.

pixel